.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سعید مرتضوی رسماً دکتر شد!+عکس
«سعید مرتضوی هم دکتر شد» این جمله البته چندان باعث شگفتی خوانندگان نخواهد شد، چون افراد و مدیرانی که چون سعید مرتضوی مسوبق به سابقه‌اند و موفق به دریافت این عنوان مهم و کلیدی شده‌اند. به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب، گرچه پیش‌تر رسانه‌ها از فارغ التحصیلی او در رشته دکترای حقوق از دانشگاه آزاد خبر می‌دادند، اما هیچگاه رسانه‌ها او را «دکتر» نمی‌خواندند، اما ظاهراً سازمان تامین اجتماعی ضوابط «رییس و مرئوسی» را رعایت کرده و او را «دکتر» می‌خواند!        نکتهٔ جالب آن است که سعید مرتضوی در دوره‌ای موفق به نوشتن پایان نامه و گرفتن مدرک دکترا شد که به شدت درگیر صدور کیفرخواست علیه مته‌مان حوادث پس از انتخابات بود.    ظاهراً باید به این جمله کلیدی بیشتر اندیشید که «در ایران همه دکتر هستند، مگر آنکه خلافش ثابت شود».
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سعید مرتضوی , دکتر , عکس
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 شهريور 1391
شما برید پرونده اش را در علوم و تحقیقات ببینید -بیچاره دکتر امجد رئیس دانشکده حقوق را بدلیل اینکه او نه کلاس می آمد و نه اصلا کسی اونجا اونو ندید ایستاد دکتر را اخراجش کردند-اون باعث شد که یه عده هم به منافعی رسیدن و هم بیچاره شدند تا اون دکتراشو بگیره
نا شناس 15 شهريور 1391
دكتري در كشور شغل محسوب مي شود و يك فرد نمي تواند همراه با طي دوره دكتري پست مديريتي هم داشته باشد. جرم آشكار است. آقاي مرتضوي هم كه قربانش بروند؟ تا حالا از پست دور نبوده استم نتيجه اينكه در صورت طي دوره دكتري همراه با عدم كناره گيري از پست خودش، خلاف كرده است.
نا شناس 16 شهريور 1391
خاك تو سرش ذليل مرده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.